Golfgeluk magazine, voorjaar 2022

47 GOL FGE LUK MAGAZ I NE KLM was tot 2020 naamgever van het toernooi. Nu is het samen met TATA Consulty Services (TCS) en ING Private Banking partner van het Dutch Open. “Ze treden echt op als gemeenschappelijke partners van het Dutch Open. De relatie van de één is dat ook vaak van de ander. Gezamenlijk ondersteunen ze de golfsport en leven toe naar het event”, aldus Slooter. Relatiemanager Noord-Oost, Private Banking & Wealth Management, Edwin Spekschate vult aan. “Als ING Private Banking zijn we trotse hoofdsponsor van het Nederlandse golf. Onze missie hierin is: handicap omlaag, spelplezier omhoog. Om dit waar te maken gaat ING Private Banking graag regionaal de samenwerkingen aan met meerdere golfclubs, waaronder in Zwolle. Zo is ook het interview met Daan Slooter tot stand gekomen. Golf is uniek dankzij haar karakter waarin sport, gezelligheid en zakelijk netwerken samenkomen.” ING Private Banking is sinds 2017 dan ook één van de partners op Golfclub Zwolle, waarbij het lokale gezicht Edwin Spekschate is. “Binnen het partnerschap gaan we graag een intensieve samenwerking aan. Door de jaren heen zijn mooie initiatieven ontstaan. Van golfdagen met masterclasses tot aan het beschikbaar stellen van VIP-tickets bij een ‘Beat the pro’ challenge”, vult Spekschate nog aan. “Dit allemaal met de wetenschap dat een betere golfer, op ieder niveau meer plezier uit zijn of haar spel haalt. Het is prachtig om de ontwikkelingen te zien die Golfclub Zwolle doormaakt. Met als mooie beloning dat het ledenaantal elk jaar groeit.” “HANDICAP OMLAAG, SPELPLEZIER OMHOOG” (Foto’s: TIG Sports / Dutch Open)

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=